میثم نصیری قهرمان نام آشنا و پر افتخار ورزش کشتی کشور که به تازگی نیز در مصاف قهرمانی جام باشگاه های جهان در شهر بابل خوش درخشید در گفتگو با مسئول روابط عمومی انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) ابراز داشت  دلیل اصلی تحقق اهداف و موفقیت هایش دعای خیر خانواده و مردم مهربان و ورزش دوست کشور بویژه استان زنجان است.
میثم نصیری ابراز داشت حضور و فعالیت در جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان موجبات آشنایی با جامعه ی هدف ویژه و پر امیدی را برایش فراهم آورد وی همچنین افزود با افتخار اعلام می کنم که حامی و سفیر همیاران ام.اس هستم.


این کشتی گیر پرآوازه ضمن ارج نهادن به  نگرش های فردی و ماهیت های ذاتی هر انسانی، پشتکار و ایمان داشتن به خود را از جمله خصایص ضروری و محرک درهر زمینه و مسیری دانست و اذعان داشت در طول زندگی خواه یا ناخواه با دیدگاه ها، نقطه نظرات و شرایط غیر منتظره ای مواجه می شویم که ممکن است همیشه هم نظر و در راستای مسیر زندگی و اهداف ما تعریف نشده باشد که بدون هیچ تردیدی با تمرکز و شناخت صحیح خواسته و مطالبه ی درونی، بوسیله ی این چالش ها قوی تر و ثابت قدم تر خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به تاثیرات رفتارهای اجتماعی در زندگی افراد تصریح کرد هر فردی که در جامعه ی مشخصی رشد می کند به طور طبیعی سعی می کند وظایف فردی و ساختار اجتماعی را به نحو مطلوبی درک کند ولی در مواردی این رابطه ی دو سویه ضعیف و حتی گسسته می شود که شوربختانه امروزه بیش از پیش شاهد این نکته هستیم در حالی که تک تک افراد جامعه نه تنها همیاران ما بلکه پزشکان، مهندسین، فرهنگیان، ورزشکاران، کارگران و ...  در سختی ها و شرایط های ویژه احتیاج به حمایت و دستگیری دارند.
میثم نصیری در همین راستا تاکید کرد اگر بدون مرز و حدود در کنار هم باشیم  امید و اعتماد به نفس را به یکدیگر هدیه داده ایم  و ارتباط با افراد مختلف جامعه و همیاران ام.اس همیشه موجب آرامش و سعادت می باشد.
ایشان در پایان با گریزی به نقش و لازمه شناخت الگوهای اسطوره ای اظهار داشت جهان پهلوان غلامرضا تختی همواره نماد اخلاق و قهرمانی در جامعه ی ورزشکاران است و خواهد بود اما ما باید سعی کنیم از قهرمانان واقعی زمان خودمان نیز غافل نشویم چرا که شخصیت های خوب جامعه، نزدیک ترین و بهترین کتاب مصور زندگی برای ما می باشند که البته با تاسی از حوزه ی فعالیتم و جامعه ی ورزشی رسول خادم  و علی دایی را نمونه انسان های کامل و ورزشکاران موفقی می دانم.
شایان ذکر است این کشتی گیر عضو تیم ملی در کارنامه فعالیتش، کسب طلا و برنز آسیا، 5 قهرمانی جام جهانی ،اعزام به المپیک و قهرمانی بازی های اسلامی را نیز دارد.


۱۳۹۷/۰۹/۲۸، ۱۱:۱۲:۳۶       2343

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی