نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به همراه جانشین رئیس دانشگاه در امور اجتماعی، معاون درمان و پرسنل مشارکت‌های مردمی دانشگاه با جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن خیریه ام.اس استان زنجان (امید )به منظور تدوین نقشه راه کاربردی جهت تعامل بیشتر فی ما بین دانشگاه و این جمعیت در محل مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس (امید) برگزار شد.

دکتر قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن بازدید از این مجتمع و تشکر از زحمات خیرین حوزه سلامت تاکید کرد با برگزاری چنین نشست ها و جلسه هایی به ویژه در ابتدای سال این فرصت را خواهیم داشت تا با تلفیق و جهت دهی مناسب دانش و تخصص دانشگاه و امکانات این جمعیت مسیر منطقی و پربازده ای را در راستای حمایت از جامعه هدف تبیین نماییم .

در این بازدید پیشنهاد دکتر پرویز قزلباش درباره ی  عقد تفاهم نامه بین دانشگاه و جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس برای رسیدن به اهداف مشترک در حوزه سلامت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. وی همچنین افزود تاکنون تعامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان(امید) با دانشگاه علوم پزشکی زنجان بسیار مطلوب بوده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه ام.اس استان زنجان (امید )نیز در این بازدید ضمن تشکر از کلیه خیرین، عوامل دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی، شمه‌ای از فعالیت‌های انجام گرفته در این جمعیترا به سمع و نظر حاضرین رساند. 
مهندس جاویدان تعداد بیماران ام.اس را ۱۵۰۰ نفر و تعداد افراد تحت پوشش دارای پرونده را ۸۸۱ نفر اعلام نمود. 
وی بیان داشت: در حال حاضر خدمات رایگان فیزیوتراپی، دندانپزشکی، ام آر آی، آزمایشگاه و خدمات مشاوره غذایی، خانوادگی توسط مشاوران زبده در این مجتمع انجام می‌شود و در آینده و با تکمیل شدن ساختمان در دست احداث، خدمات آب درمانی و پالس درمانی بزودی ارائه خواهد شد.
دکتر علیرضا زراعتچی معاون درمان دانشگاه نیز از تشکیل کمیته استانی متشکل از ۴ نفر از متخصصین نورولوژی برای سیاست‌گزاری و تصمیم‌گیری در درمان‌های خارج از پروتکل درمانی خبر داد.

 


۱۳۹۸/۰۲/۰۲، ۱۲:۰۰:۲۷       2501

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی