برگزاری همایش دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام.اس در زنجان
 گروه اجتماعی ــ اولین همایش دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام.اس به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام.اس زنجانجمال وثوق، مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس استان زنجان (امید) در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در همایش دوچرخه‌سواری، هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان(مجتمع امید) و همچنین اهمیت استفاده از وسیله نقلیه پاک اعلام کرد.

وی اظهار کرد: جمعیت امید رویکرد خیریه‌ای دارد و همیشه با حمایت‌های ارزشمند خیران توانسته است از جامعه هدف ۹۵۰ بیمار مبتلا به ام.اس حمایت کند که به‌منظور خدمات‌رسانی مؤثر، در سال ۱۳۹۴ اقدام به ساخت مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام‌.اس استان زنجان کرده است.

مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس استان ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۴ سال، قسمتی از آن در شرف بهره‌برداری بوده و لازم است همه مردم زنجان آن را بشناسند و گوشه‌ای از کار خیر و مهربانی خیرین را ببینند.

وثوق یادآور شد: این همایش دوچرخه‌سواری ویژه آقایان بوده و ساعت ۱۴ روز یکشنبه، ۱۹ آبان از پیاده‌راه سبزه‌میدان آغاز خواهد شد. مقصد دوچرخه‌سواران پس از پیمودن مسیر، مجتمع امید در خیابان سرای امید است‌.

این مسئول گفت: مراسم اختتامیه در مجتمع امید به همراه قرعه‌کشی و اهدای جوایز خواهد بود و نهادهای مختلف این جمعیت را در برگزاری این همایش یاری کردند.

منبع: ایکنا


۱۳۹۸/۰۸/۲۰، ۱۹:۰۸:۵۵       2457

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی