با سلام و تحیات خدمت همیاران و همراهان انجمن امید و تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و عافیت برای همه بزرگواران که در این لحظات عزیز نیز لازم میدانم از همه شما که در سال ۹۸ یاری سان انجمن امید بودید مراتب قدردانی و سپاسگزاری را به جا بیاورم. 
با یاری خداوند متعال در آستانه سال ۹۹ با ایمان راسخ، امید و اهمیت دادن به سلامتی، از روزهای پیش روی استقبال خواهیم کرد. سال جدید همیشه تازگی های خاص خودش را برایمان هدیه میدهد و این ما هستیم که تعیین میکنیم چقدر از این بهار و نعمت پر مهر الهی در کنار خانواده و عزیزانمان بهره مند شویم.
 امسال بر خلاف سال های قبل که با کمی تفاوت عید نوروز را تجربه میکنیم و با بحران کرونا مواجه هستیم تنها راه حل جهانی برای شکستن زنجیره ی شیوع این ویروس در خانه ماندن است. خانه همان مامن امن و پر آرامش است که ما را در آغوش خود میکشد و همه مردم جهان را  از این گذرگاه عبور میدهد.
 عید امسال در فضای صمیمی خانه و کنار اعضای خانواده قطعا دلپذیر تر خواهد بود چرا که ما را به تفکر در نعمت های بزرگی چون با هم بودن و قدر زندگی و سلامتی را دانستند، دعوت می کند. و باید  هدیه ما به یکدیگر سلامتی باشد و بس‌. آرزوی بهترین ها را برای شما عزیزان دارم.

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است


۱۳۹۹/۰۱/۰۲، ۱۶:۱۳:۳۲       2258

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی