در همایش ملی انجمن ام اس ایران مطرح شد.

خاص شدن بیماری ام اس مهمترین خواسته انجمن ام اس ایران است
در همایش ملی انجمن ام اس ایران دکتر محمد علی صحرائیان نایب رئیس انجمن ام اس ایران اظهار کرد: به جهت ارائه هرچه بهتر خدمات برای بیماران ام اس، خاص شدن این بیماری اصلی‌ترین درخواست انجمن ام اس ایران است.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان، همایش ملی انجمن ام اس ایران با حضور مدیران عامل انجمن‌های ام اس سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی استان اردبیل برگزار شد که از استان زنجان نیز آقای شکوریان رییس هیئت مدیره انجمن حضور داشتند.
نایب رئیس انجمن ام اس ایران بیان کرد: در ایران حدود 60 هزار بیمار مبتلا به ام اس وجود دارد که این آمار در نواحی کشور متفاوت است که در هر 100 هزار نفر 100 نفر مبتلا به ام اس می‌باشد.
صحرائیان در اشاره به آمار مبتلایان به ام اس ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها اذعان داشت: آمار مبتلایان به ام اس در ایران در مقایسه با کشور‌های منطقه زیاد است و‌ در مقایسه با کشور‌های اروپایی شیوع کمتری را شاهد هستیم.
نایب رئیس انجمن‌ ام اس ایران تصریح کرد: بیمار ام اس علاوه بر دارو درمانی گاها نیاز به حمایت‌های روحی و عاطفی نیز دارد که ممکن است این حمایت‌ها در مطب قابل انجام نباشد به همین سبب برای کاهش فاصله بین پزشک و بیمار باید کارهای اساسی انجام بگیرد


Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی