به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس زنجان

جشن آوای امید برگزار شد

جشن آوای امید به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان این جشن با حضور بیماران زیر پوشش و همچنین تعدادی از خیران انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ام، اس استان زنجان و به همت کمیته فرهنگی و روابط عمومی برگزار شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان در این مراسم تعداد بیماران مورد حمایت این انجمن را، حدود 850 نفر اعلام کرد و گفت: همراهی خیران به موفقیت فعالیت‌های این انجمن کمک شایان توجهی می‌کند

.

احمد شکوریان با اشاره به فعالیت‌ کمیته‌های هشت گانه در این انجمن اظهار کرد: پزشکی، امداد و رفاه، فرهنگی، جذب منابع مالی، عمران، ورزشی و جوانان از جمله کمیته‌های فعال در این انجمن هستند که با همراهی خیران و داوطلبین به موفقیت فعالیت‌های این انجمن کمک شایان توجهی می‌کند.

ادامه این همایش با برنامه‌های جانبی و شاد همراه بود که در این میان یک گروه موسیقی و یک گروه نمایشی، برنامه اجرا کردند.

در این همایش صحبت های دکتر پورین محمد یکی از روانشناسان مطرح زنجان، با موضوع امید مورد توجه حضار قرار گرفت که در آن ضمن تشریح معنی واژه امید گفت: این واژه به معنی تفکر هدف‌دار و ارزشمند تعریف می‌شود که با عمل به آن زندگی معنی خاصی پیدا می‌کند.

     

پذیرش بیماری، حرکت برای بهبود وضعیت و کنار گذاشتن واگویه‌های منفی از جمله توصیه‌های ارائه شده در این همایش بود که می‌تواند زندگی کیفیت زندگی را برای همه به ویژه بیماران ارتقا دهد.

گفتنی است در بخش دیگری از برنامه از اساتید خیّر بخش آموزش انجمن تقدیر شد و جشن آوای امید با ضیافت شام یکی از خیرین به پایان رسید.

انتهای پیام/


۱۳۹۶/۰۵/۲۹، ۱۲:۵۵:۱۴       2937

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی