ایستگاه امید در ایام سوگواری سالار شهیدان، امام عشق و آزادگی به همت جمعیت حمایت از بیماران ام.اس با حضور یاران و همراهان همیشگی انجمن برگزار گردید. 
به گزارش  مسئول کمیته قلک انجمن ام. اس، ایستگاه امید به برکت و ارادت دلدادگان مردم شور و شعور حسینی و همچنین با حضور رهروان راه نور و ره پویان چشمه حقیقت از نقاط مختلف دنیا با استقبال گرم و مطلوبی برخوردار بود. 
وی افزود مغتنم شمردن فرصت های پر اهمیتی چون ایام دهه ی محرم هر ساله شرایطی را فراهم می آورد که با برقراری ارتباط نزدیک با مردم فهیم و پر مهر، آگاهی سازی و اطلاع رسانی بیماری نا شناخته ام.اس به سهولت رخ دهد. 
ایشان در ادامه یاداور شد از جمله متودهای زودبازده بویژه در خصوص فرایندهای انجمن های حمایت مردمی ، حضور مداوم در جریان زندگی روزمره خود مردم می باشد که در نتیجه با ارائه توضیحات مبسوط ، پرسش ها و ابهامات انها در خصوص بیماری ام.اس مرتفع می گردد. 
مسئول کمیته قلک در پایان ضمن قدردانی از زحمات داوطلبین انجمن ، به نشاط و سرزندگی در ایستگاه امید اشاره کرد و افزود فعالیت و حضور پررنگ این دوستان و مهربانان ، تحقق و دستیابی به اهداف و رسالت  های کمیته مزبور را بیش از پیش تسهیل می بخشد.


۱۳۹۷/۰۷/۱۶، ۰۹:۴۵:۳۶       1900

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی