دفتر مشارکت های مردمی با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از روسای کمیته های تخصصی و همچنین خانواده ی پورجم در واحد اهدایی زنده یاد پورجم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) دفتر مشارکت های مردمی این انجمن به منظور تسهیل در ارتباطات، تمرکز حمایت های خیرین و همچنین تجمیع بخشی از واحدها از جمله قلک و بنر مناسبتی در راستای پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم رئوف و حامیان بیماران ام.اس از تاریخ 15 آذر به طور رسمی شروع به کار کرد .

اعضای فعال در دفتر مشارکت های مردمی که مرکب از پیشکسوتان و جوانان خیر می باشند وهمچنین با امعان نظر در تجارب و دیدگاه های کاربردی، تلاش خود را به کار بسته اند تا در وهله ی نخست با بهره مندی از روش و متودهای نوین ارتباطی، فاصله را با جامعه و سرمایه های اجتماعی کم تر و انتظارات دو سویه را مرتفع و شفاف سازی نمایند.

وی ادامه داد از جمله روش های حمایت مردم فهیم و صمیمی استان زنجان دریافت قلک جمعیت و سفارش بنرهای مناسبتی است از اینرو بخش مهمی از فعالیت های این دفتر معطوف به امورات قلک و بنر می باشد که درهمین راستا فعالان این دفتر جهت تحقق و دستیابی مطلوب به این مهم، سرعت، دقت و پاسخگویی 24 ساعته را در راس امورات قرار داده اند.

شایان ذکر است دفتر مشارکت های مردمی انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید ) در واحد اهدایی زنده یاد پورجم به آدرس سعدی شمالی، ساختمان شقایق، طبقه 2، واحد 1 منتظر حمایت و یاری گرم مردم خیر و مهربان می باشد.

 


۱۳۹۷/۰۹/۲۸، ۱۰:۴۰:۲۳       2173

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی