در دومین دورهمی انجمن ام‌.اس ابهر که در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر برگزار شد، جمع کثیری از همیاران انجمن به همراه خانواده های خود حضور داشته و روز خاطره انگیزی را تجربه کردند.
مدیراجرایی انجمن ام‌.اس ابهر با اشاره به تلاش بیشتر برای خدمات دهی بهتر توسط خادمان انجمن، گفت: در تمام روزها و ماه های گذشته برای خدمت مناسب به شما، تلاش کرده‌ایم، جنگیده ایم و رایزنی کرده‌ایم.
آذر صفری با بیان اینکه این ساعات از عمر خود را بهترین ساعات می دانیم، افزود: ما معتقدیم که پیشرفت خواهیم کرد و روزهای بهتری در انتظار انجمن ام‌اس ابهر می باشد.
اجرای موسیقی و ایجاد فضایی شاد که از لازمه های زندگی همیاران می باشد از دیگر برنامه های این دورهمی بود که توسط هنرمندان خوب و خیر شهرستان و به سرپرستی هنرمند گرامی سید عارف حسینی اجرا گردید. برنامه ای که نگاه خیرانه این گروه موسیقی را برای برنامه های این چنینی به اثبات رساند.

همیشه قرار نیست مسئولان صحبت کنند و مردم مستمع باشند. یکی از اهداف این دورهمی، دادن فرصت به همیاران بود تا از شرایط، موفقیت ها و انگیزه هایشان صحبت کنند. تجربه ای که نشان داد وقتی جنس صحبت کننده از خودمان می شود، هم خوب گوش می دهیم و هم آن را می پذیریم.
انجمن ام.اسی ها در جمع خود یک مهمان ویژه داشت؛ سید جعفر ایوار به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر در جمع انجمن ام. اسی ها حاضر شد.‌ حضوری که توام با غافلگیری همیاران بود.
اهدای هدایایی از طرف ایشان برای جمع کثیری از همیاران، بخشی از برنامه ای بود که با استقبال خاصی مواجه شد و دقایقی فضای برنامه را با شور و هیجان همراه کرد.
فضای این برنامه به حدی شورانگیز بود که رییس اداره ورزش و جوانان دقایقی سخنرانی کرده و‌ اعلام کرد که تصور این فضا را نداشته و همیشه این برنامه در ذهن وی باقی خواهد ماند.
دکتر حیدری، روان شناس متبحر ابهری سخنران بخشی بود که صحبت های حرفه ای اش، همه را به سکوت واداشته بود.
وی با اعلام اینکه همه ما در زندگی مشکلات مخصوص خودمان را داریم، گفت: با پذیرش این موضوع، غلبه بر مشکلات برای ما آسان تر خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه به جای استفاده از واژه «مشکل» از واژه «مسأله» استفاده کنیم٬ اظهار داشت: تغییر روش زندگی می تواند بسیاری از مسایل زندگی ما را حل کند.
این دکتر خیر با اعلام آمادگی مشاوره رایگان برای همیاران ام.اس ابهر، مورد تشویق حاضرین در جمع گردید.
 

۱۳۹۷/۱۱/۱۸، ۱۴:۲۱:۳۰       3463

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی