همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام.اس

 

 

 

 

 

 

 

 

برگزاری اولین همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام.اس به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت

مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس استان زنجان (امید) ضمن دعوت از عموم مردم، هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان(مجتمع امید) و همچنین اهمیت استفاده از وسیله نقلیه پاک اعلام کرد.

وی همچنین اظهار داشت جمعیت امید (ام‌.اس) رویکرد خیریه ای دارد و همیشه با حمایت های ارزشمند خیرین توانسته است از جامعه ی هدف ۹۵۰ بیمار مبتلا به ام.اس حمایت کند که به منظور خدمات رسانی موثر، در سال ۱۳۹۴ اقدام به ساخت مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام‌.اس استان زنجان نمود که امروز بعد از گذشت ۴ سال که قسمتی از آن در شرف بهره برداری می باشد لازم است همه مردم زنجان آن را بشناسند و گوشه ای از کار خیر و مهربانی خیرین را ببینند.
جمال وثوق در ادامه افزود این همایش دوچرخه سواری ویژه ی آقایان می باشد و ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۹ آبان از پیاده راه سبزه میدان آغاز خواهد شد. وی ادامه داد مقصد دوچرخه سواران پس از پیمودن مسیر ، مجتمع امید در خیابان سرای امید است‌.
ایشان ضمن اشاره به اینکه مراسم اختتامیه در مجتمع امید به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز  خواهد بود اذعان داشت برگزاری چنین برنامه هایی مستلزم مشارکت و همکاری سایر ارگان ها می باشد که در این رویداد نیز فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، هیات ورزش دوچرخه سواری، صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، سپاه انصارالمهدی، هیات ورزش بیماران خاص و اهدای اعضا، راهور استان زنجان، نیروی انتظامی، بانک انصار و بیمه میهن جمعیت امید را یاری کردند.


شماره کارت
6037 9911 9951 3718
شماره حساب
0106149372004


آسانتــــرین مسیـــر یــــــــــاری :
۷۳۳۴*۴۰۴۰#
واریز از طریق منوی نیکوکاری اپلیکیشن آپ

 


۱۳۹۸/۰۸/۱۳، ۱۷:۴۳:۴۱       2291

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی