جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس با حضور در دفتر استاندار زنجان با وی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان، در ابتدای این دیدار رئیس هیئت مدیره انجمن با اشاره به تاریخچه تاسیس این انجمن در نیمه دوم سال 87 ، گزارشی از فعالیت های این انجمن در استان زنجان ارائه نمود و گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس در استان زنجان یکی از چند انجمن موفق حمایت از بیماران ام. اس در بین سایر استان ها به شمار می رود.

احمد شکوریان به کلینیک در حال ساخت این انجمن اشاره و تاکید کرد: با راه اندازی کامل این مجتمع در 4 طبقه، بیماران مبتلا به ام.اس بویژه منطقه  شمالغرب کشور  را تحت پوشش خواهد داشت.

استاندار زنجان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات خیرخواهانه انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس اظهار داشت: کمک به درمان بیماران بخشی از تعهدات نظام و ملت به شمارمی رود که انجمن های خیریه این وظیفه به عهده خود گرفته اند.

اسداله درویش امیری افزود: روح احسان و نیکوکاری در تمامی حوزه های مذهبی، درمانی، اجتماعی و تعلیم و تربیت، بین مردم استان زنجان نهادینه و به فرهنگی فراگیر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ حاکم بر زنجانی ها کاملا فرهنگ احسان، گذشت و خیرخواهانه است، ادامه داد: امیدواریم فرهنگ بخشندگی را با کمک انجمن های خیریه توسعه بخشیم.

استاندار زنجان ضمن تشکر از فرهنگ نیکوکاری مردم زنجان در حوزه های مختلف گفت: مردم استان زنجان هم در بخش های مذهبی، احسان و نذورات بالایی به هیئت های مذهبی اهدا نموده اند و هم در سایر بخش هاي مربوط به مشاركت اجتماعي فعالیت چشم‌گیری دارند.

وی ضمن اعلام آمادگی استانداری زنجان در کمک به انجمن ام. اس، خود را عضو افتخاری این انجمن معرفی کرد و وعده داد در آینده نزدیک از این مرکز بازدید نموده و از اقدامات آنها حمایت معنوی خواهد داشت.

لازم به ذکر است، تاکید بر مشارکت دستگاه های اجرایی استان در راستای معرفی و شناساندن بیماری ام.اس، ساخت و پخش برنامه های تبلیغی در خصوص این بیماری توسط صدا و سیما، همکاری آموزش و پرورش در معرفی این بیماری در مدارس از وعده های استاندار در راستای کمک به انجمن خیریه حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان در این جلسه بود.

انتهای پیام/


۱۳۹۵/۰۸/۲۵، ۱۳:۴۴:۴۸       2239

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی