آشنا شدن 21 هزار دانش‌آموز زنجانی با فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماران ام، اس

مسئول کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان از آغاز فعالیت این کمیته از شهریور سال جاری خبر داد و گفت: این کمیته طی این مدت سه نوع قلک، رومیزی، استوانه‌ای و زمینی تهیه و به تعداد 7 هزار قلک در مدارس توزیع کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان امید وثوق تبلیغ و شناسایی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان را، مهم‌ترین هدف فعالیت کمیته قلک دانست و اضافه کرد: در این مدت 21 هزار دانش‌آموز با فعالیت‌های انجمن و کمیته آشنا شده‌اند.

وی توسعه توزیع قلک در بین جامعه هدف را از دیگر اهداف کمیته قلک انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان اعلام کرد و گفت: قلک منبع درآمد و تبلیغ قابل توجهی برای فعالیت‌های فرهنگی، آگاهی بخشی و خیریه‌ها محسوب می‌شود.

 

امید وثوق همچنین از برگزاری جشن قلکشکان توسط این انجمن خبر داد و گفت: مراسم جشن قلکشکان برای نخستسن بار و در بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.

شایان ذکر است، انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماران ام، اس استان زنجان در حال حاضر در دو شهر زنجان و ابهر فعالیت می‌کند که برنامه‌ریزی برای فعال کردن نمایندگی‌های انجمن در سایر شهرستان‌ها در دستور کار این انجمن قرار دارد.

انتهای پیام/

 

 


۱۳۹۵/۱۰/۱۱، ۱۰:۲۷:۰۷       1983

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی