عضو هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان تاکید کرد

بومی بودن همه حامیان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان

عضو هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این انجمن با حمایت خیران انجام می‌شود، گفت: همه حامیان این انجمن بومی و متعلق به محدوده استان زنجان هستند.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان، نسیم اسلامیه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه هزینه‌های مورد نیاز این انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماران ام، اس استان زنجان توسط خیران حامی تامین می‌شود، اظهار کرد: برخی ارگان‌ها مانند نظام مهندسی و شهرداری هم کمک‌هایی را به این انجمن در تخفیف صدور پروانه‌ها ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی مبلغ 220 میلیون تومان هزینه نقشه‌برداری مجتمع تخصصی ام، اس زنجان را دریافت نکرده است، اضافه کرد: شهرداری هم هزینه 550 میلیون تومانی پروانه این مجتمع را به صورت رایگان صادر کرده است.

عضو هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان تحویل و گودبرداری رایگان زمین مورد نظر را از کمک‌های راه و شهرسازی در احداث مجتمع تخصصی ام، اس زنجان اعلام کرد و گفت: طبقه همکف این مجتمع با کمک یک میلیارد تومانی یک خیر در آستانه تکمیل شدن است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامیه تاکید کرد: همه خیران حامی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماران ام، اس استان زنجان بومی هستند.

انتهای پیام/


۱۳۹۵/۱۰/۱۱، ۱۰:۳۹:۲۸       1916

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی