رئیس کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان:

بالا بودن آمار خانم‌های مبتلا به ام، اس، ارائه کمک‌های همه جانبه را ضروری‌تر کرده است

رئیس کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان، خانم و جوان بودن بیماران مبتلا به ام، اس را از دلایل مهم و مورد انتظار برای توجه و حمایت از این انجمن عنوان و گفت: باید متوجه بود که 70 درصد بیماران مبتلا به ام، اس از بانوان هستند که این موضوع لزوم کمک را ضروری‌تر کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان، ‌اصغر حاج‌علی‌اکبری در نشست خبری با خبرنگاران استان، به شهرت زنجان به شهر شور و شعور حسینی اشاره و اظهار کرد: شاید بخش دوم این شهرت از نظر خود مردم زنجان هم مغفول مانده باشد، ولی اقدامات انجام شده در حوزه خیریه از جمله خیریه‌های سلامت، شعور مردم زنجان را نمایان کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از فعالیت‌های خیریه سلامت انجام شده در استان زنجان ویژه و مقیاس جهانی دارد، اضافه کرد: در کنار این اقدامات انجام شده در حوزه سلامت مانند مهرانه، انجمن خیریه ام، اس هم در حال فراهم کردن زمینه یک فعالیت درخشان است.

رئیس کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان موفقیت برنامه‌های طراحی شده برای این انجمن خیریه را نیازمند همراهی رسانه‌ها دانست و ادامه داد: هر چند اقدامات انجام شده تا این مرحله در مقیاس استانی مطلوب جلوه می‌کند، ولی تبدیل این مهم به مقیاس‌های کشوری و جهانی به شدت نیازمند اقدامات رسانه‌ای برای جلب حمایت است.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به بالا بودن آمار بیماران مبتلا به ام، اس در بین خانم‌ها گفت: با توجه به اینکه تعداد خانم‌های خبرنگار هم بیشتر از آقایان است، بنابراین انتظار همراهی بیشتری از این قشر در حمایت از این انجمن خیریه وجود دارد.

وی خانم و جوان بودن بیماران مبتلا به ام، اس را از دلایل مهم و مورد انتظار برای توجه و حمایت از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، استان زنجان عنوان و تاکید کرد: باید متوجه بود که 70 درصد بیماران مبتلا به ام، اس از بانوان هستند که این موضوع لزوم کمک را ضروری‌تر کرده است.

رئیس کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان به طراحی انجام شده در انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به بیماران ام، اس استان زنجان برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اشاره و تاکید کرد: این برنامه‌ها با محوریت توانمندسازی جامعه هدف به ویژه بیماران و خانواده‌های آنها برای نحوه مواجهه با این بیماری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به تلاش بیماران برای پنهان کردن ابتلا به این بیماری افزود: ارائه آگاهی در مورد تبعات این پنهان کاری به جامعه هدف از ضروریات به شمار می‌شود.

وی آگاهی بخشی به مردم در مورد بیماری و نیازهای انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان را ضرورت‌های همراهی رسانه‌ها با این انجمن اعلام کرد و ادامه داد: یادمان باشد یک اطلاع رسانی منجر به جذب کمک برای تکمیل یک طبقه از ساختمان مجتمع تخصصی ام، اس شده است، از این رو لازم است که رسانه‌ها در این حوزه فعالیت و اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/


۱۳۹۵/۱۰/۱۱، ۱۳:۴۵:۴۱       2074

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی