جشن قلک شکان انجمن حمایت از بیماران ام اس زنجان برگزار شد

نخستین جشن قلک شکان انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با حضور جمعی از خانواده های خیر زنجانی و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان این جشن در سالن جهاد کشاورزی به همراه برنامه های شاد و کودکانه همزمان با دهه مبارک فجر و همچنین میلاد فرخنده بانوی عشق و عفاف و پرستار برگزار شد.

در این مراسم جمعی از کودکان خیر زنجانی با اهدا قلک های خود و کمک های نقدی، به عنوان یاوران کوچک این انجمن معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از مدیران جمعی از مدارس استان نیز به دلیل همکاری و مشارکت با این انجمن با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان در این جشن، با ارائه گزارشی از روند فعالیت این انجمن، آمار بیماران شناسایی شده استان زنجان را یک هزار و 500 نفر اعلام و اظهار کرد: حدود 900 نفر از این بیماران زیر پوشش این انجمن قرار دارند.

احمد شکوریان با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس تامین هزینه دارو و درمان و هزینه‌های جنبی را وظیفه نخست این انجمن عنوان کرد و گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس این وظیفه را تا حد توان در قبال بیماران زیرپوشش انجام می‌دهد.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده در این انجمن از سال 93 برای راه‌اندازی درمانگاه تخصصی خدماتی و درمانی اشاره و تصریح کرد: با توجه به ضرورت احساس شده برای احداث این درمانگاه اقدامات جدی در این راستا آغاز شده، تا اینکه بعد از انجام مشاوره با متخصصان امر و همچنین اخذ مجوزهای لازم، زمینی 5 هکتاری در بهترین نقطه شهر در اختیار انجمن قرار گرفت.

شکوریان با بیان اینکه درمانگاه تخصصی خدماتی و درمانی ام، اس زنجان در حال حاضر 60  درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان با همت یکی از خیران به مساحت یک هزار و 600 متر مربع در آستانه تکمیل شده قرار گرفته است.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس استان زنجان آموزش و پرورش را یکی از ارگان‌های همراه این انجمن دانست و افزود: با همکاری این دستگاه کمک‌های قابل توجه مالی برای حمایت از بیماران جمع‌آوری شده است.


۱۳۹۵/۱۱/۱۶، ۱۰:۳۲:۰۳       2059

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی