ایجاد سامانه پیامکی انجمن حمایت از بیماران ام اس زنجان

به منظور ارتباط مستمر با بیماران، خیرین و اعضای داوطلب انجمن، سامانه پیام کوتاه انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان، سامانه پیام کوتاه به شماره 10002933 در راستای اطلاع رسانی سریع، بموقع و کم هزینه آماده دریافت نقطه نظرات و  پیشنهادات جهت پیشرفت انجمن می باشد.

                             

اطلاع رسانی در خصوص نیازمندی های انجمن، ارسال پیام تشکر به خیرین جهت پرداخت های مالی و یا هرگونه کمک به انجمن، ارسال اطلاعیه ها و دعوتنامه ها به خیرین، بیماران و اعضای داوطلب، جذب مشارکت های مردمی از جمله درخواست یا تحویل قلک، ارسال دعوتنامه ها جهت تشکیل جلسات برای اعضای انجمن با هزینه ای کمتر نسبت به سایر روش های ارتباطی از جمله اهداف ایجاد این سامانه پیام کوتاه است.

همچنین ارسال پیام های مناسبتی ( تبریک تولد ، اعیاد و مناسبت های عمومی) به بیماران، خیرین و داوطلبین عضو انجمن، معرفی بیش از پیش انجمن ام اس استان زنجان، شناسایی سلایق و علایق مخاطبان و تلاش در جهت ترویج پیشگیری از بیماری ام اس از دیگر اهداف فعالیت سامانه است که به همت خیرین فعال این انجمن راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

 


۱۳۹۵/۱۲/۲۵، ۱۱:۵۴:۵۴       2494

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی