جمعی از فعالان و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با مسئولان نمایندگی ابهر نشست هم اندیشی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در این نشست آقای حبیبی مسئول نمایندگی ابهر گزارشی از عملکرد این دفتر در شهرستان ابهر ارائه کرد.

مسئول نمایندگی انجمن ام اس در شهرستان ابهر، برگزاری جلسه با رئیس آموزش و پرورش شهرستان، مشارکت در برگزاری مراسم روز درختکاری، توزیع سبد غذایی در بین 50 خانواده از بیماران مبتلا به ام اس را از جمله عناوین فعالیت های این نمایندگی برشمرد.

وی همچنین بازدید شهردار و رئیس شورای شهر شهرستان از دفتر نمایندگی، پیگیری و دریافت کمک از شرکت پارس پرند دیبا( دستمال مرطوب)، توزیع ١٢٥ عدد قلک رومیزی، خریداری 500 عدد قلك مدارس جهت توزیع در بین دانش آموزان و عیادت از بیماران را از دیگر فعالیت های این انجمن در مدت زمان افتتاح این دفتر عنوان کرد.

مسئول کمیته مالی، روابط عمومی، مددکاری، فرهنگ نمایندگی ابهر نیز در این نشست به برنامه های کمیته ها در سال جدید اشاره کردند.

در بخش دیگری از این جلسه مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی انجمن نیز به سرفصل برنامه های این کمیته در سه بخش بیماران، داوطلبین و عموم مردم برشمرد.

هماهنگی جهت ایجاد تخت های بستری در بیمارستان ابهر، هماهنگی جهت استفاده از فضاهای ورزشی، اختصاص وام قرض الحسنه درمان به بیماران در شهرستان ابهر از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رییس هیئت مدیره انجمن نیز در پایان این دیدار از همکاری خیرین شهرستان ابهر به ویژه امام جمعه ابهر، فرمانداری، شورای شهر و پزشکان متخصص تقدیر و تشکر کرد.

آقای شکوریان انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان را جزو چهار استان برتر کشور در استای حمایت از بیماران و ارائه خدمات عنوان کرد.

انتهای پیام/


۱۳۹۶/۰۲/۰۳، ۱۳:۳۰:۰۹       2163

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی