بازدید جمعی از مدیران شرکت خالص سازان روی زنجان از کلینیک ام اس

جمعی از مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان از کلینیک قمربنی هاشم(ع)، مرکز فوق تخصصی بیماران ام اس شمالغرب کشور بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در این بازدید مدیر مجتمع شرکت خالص سازان روی زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از همت خیرین، احداث این کلینیک را افتخاری بزرگ برای شهر زنجان عنوان کرد.

                                                                              

دکتر بهزاد لازمی گفت: باید به همت خیرین بومی و استفاده از ظرفیت های موجود تلاش کرده، تا خودمان شهر زنجان را آباد کنیم.

مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان ضمن بازدید از بخش های مختلف کلینیک در حال احداث، قول مساعد و همکاری با انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان را اعلام کردند.

لازم به ذکر است مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، مهندس بهروز ادهمی ناظر پروژه و جمعی از مهندسین پروژه نیز در این دیدار ضمن معرفی کلینیک، مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان را همراهی کردند.

در بخش دیگری از این بازدید رییس هیئت مدیره، مسئول کمیته عمران و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن گزارشی از عملکرد فعالیت های انجام شده در انجمن حمایت از بیماران ام اس ارائه کردند.

گفتنی است مدیر تحقیق و توسعه، مدیر مجتمع، مدیر امور اداری، مدیر تولید، مدیر نیروگاه، مدیر انبار و مسئول روابط عمومی شرکت خالص سازان روی زنجان از جمله افرادی بودند که در این بازدید حضور داشتند.

    

انتهای پیام/

 


۱۳۹۶/۰۳/۰۲، ۰۸:۴۹:۵۸       2800

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی