به مناسبت روز جهانی ام اس (10 خرداد) همایش پیاده وری توسط انجمن حمایت از بیماران ام اس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان این همایش با حضور هیئت دوچرخه سواری و هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی، هیئت همگانی، گروه ورزشی امید، اعضای انجمن، خیرین و عموم مردم برگزار شد

.

شرکت کنندگان در این مراسم، مسیر فلکه آزدگان تا کلینیک قمربنی هاشم (ع) مرکز فوق تخصصی بیماران ام اس شمالغرب کشور واقع در جاده گاوازنگ بلوار مهرانه، خیابان مهرانه را پیاده طی کردند.

این همایش با هدف معرفی نقش ورزش در بهبود بیماری، معرفی بیماری ام اس و حمایت شرکت کنندگان از مبتلایان به این بیماری بود.

                                                 

همچنین شرکت کنندگان در این پیاده وری با حمل شال های نارنجی خود را حامی این بیماران معرفی کردند.

لازم به ذکر است فرشته وطن دوست که پرچم انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان را در صعود به قله کالاپا به احتزاز در آورده بود، پیشکسوتان دوچرخه سواری و کوه نوردی و محسن محمد سیفی قهرمان ووشوکار ارزنده کشور در این برنامه به عنوان عضو افتخاری انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان معرفی شدند.

در بخش دیگری از این مراسم رییس هیئت مدیره انجمن با اشاره به تاریخچه فعالیت این انجمن گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در کمیته های انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان ارائه کرد.

احمد شکوریان با اشاره به اینکه این انجمن از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر در استان زنجان نزدیک به هزار و 500 بیمار مبتلا به ام اس وجود دارد که از این تعداد برای نزدیک به هزار نفر در انجمن تشکیل پرونده داده شده است.

مسئول کمیته عمرانی انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از روند احداث کلینیک تخصصی و درمانی بیماران ام اس- قمر بنی هاشم (ع) اظهار داشت: این مجتمع در مساحتی بالغ بر 5 هزار مترمربع در 4 طبقه ساخته می‌شود که در نوع خود یک نمونه کامل مجتمع درمانی، توانبخشی، تفریحی و آموزشی برای بیماران ام. اس تلقی می‌شود.

                                                     

بهروز ادهمی مجری ساخت طبقه اول کلینیک نیز در این مراسم با اشاره به تلاش در راستای تکمیل این طبقه، از اتمام آن و بهره برداری از طبقه اول این کلینیک در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است به مناسبت روز جهانی ام اس، انجمن پیشکسوتان ورزشی استان زنجان با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان تقدیر و تشکر کردند.

لازم به ذکر است پس از پایان این مراسم شرکت کنندگان در جلوی کلینیک درحال احداث بیماران ام اس شمال غرب کشور عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

   


۱۳۹۶/۰۳/۱۰، ۲۲:۲۶:۲۶       2373

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی