حضور پر شور دوچرخه سواران زنجانی در اولین همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام.اس

همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام‌.اس روز یکشنبه مورخه ۱۹ آبان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور پر شور مردم و دوچرخه سواران با شعار من حامی بیماران ام‌.اس هستم از پیاده راه سبزه میدان به مقصد مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام.اس استان زنجان در جاده گاوازنگ، خیابان سرای امید برگزار شد.
این همایش را که نزدیک به ۴۰۰ نفر دوچرخه سوار از سنین مختلف و همچنین دوچرخه سواران تیم ملی و پیشکسوت  تشکیل داده بودند توسط برنامه ی سیمای ورزش و واحد خبر شبکه اشراق و همچنین شبکه سلامت پوشش داده شد.


 محسن جاویدان رییس هیات مدیره جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام‌.اس استان زنجان (امید) در مراسم اختتامیه این همایش که در مجتمع امید برگزار شد ضمن تشکر از حضور مردم و دوچرخه سواران، هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی جمعیت امید و همچنین اهمیت استفاده از وسیله نقلیه پاک اعلام کرد.
وی در ادامه به رویکرد و فرآیند خدماتی
این جمعیت اشاره کرد  و افزود جمعیت امید (ام‌.اس) رویکرد خیریه ای دارد و همیشه با حمایت های ارزشمند خیرین توانسته است از جامعه ی هدف ۸۸۱ بیمار مبتلا به ام.اس حمایت کند که به منظور خدمات رسانی موثر، در سال ۱۳۹۴ اقدام به ساخت مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام‌.اس استان زنجان نمود.
دکتر سجاد خدایی عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این برنامه به فواید دوچرخه سواری و اهمیت ورزش و سلامتی اشاره کرد و اذعان داشت  برنامه های این چنینی که پر از شور و نشاط می باشد باید در سطح شهر بیشتر جاری شود.
وی در ادامه اقدام جمعیت امید جهت برگزاری همایش دوچرخه سواری برای حمایت از بیماران ام.اس را تحسین و حفظ سلامتی را در دنیای امروز امری بسیار حساس و مهم تر دانست.
این مراسم با قرعه کشی و اهدای جوایز بین شرکت کنندگان به پایان رسید.
شایان ذکر است اولین همایش بزرگ دوچرخه سواران حامی بیماران ام‌.اس با مشارکت و همکاری  فرمانداری شهرستان زنجان ، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، هیات ورزش دوچرخه سواری، صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، سپاه انصارالمهدی، هیات ورزش بیماران خاص و اهدای اعضا، راهور استان زنجان، نیروی انتظامی، بانک انصار و بیمه میهن برگزار شد.


۱۳۹۸/۰۸/۱۹، ۲۰:۲۹:۲۲       2478

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی