بازدید جمعی از مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان از کلینیک ام اس
جمعی از مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان از کلینیک قمربنی هاشم(ع) ، مرکز فوق تخصصی بیماران ام اس شمالغرب کشور بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان در این بازدید، مدیر مجتمع شرکت خالص سازان روی زنجان، ضمن تقدیر و تشکر از همت خیرین، احداث این کلینیک را افتخاری بزرگ برای شهر زنجان عنوان کرد.
بهزاد لازمی گفت: باید به همت خیرین بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش کرده، تا خودمان شهر زنجان را آباد کنیم.
مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کلینیک در حال احداث، قول مساعد و همکاری با انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان را اعلام کردند.
لازم به ذکر است مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره، بهروز ادهمی ناظر پروژه و جمعی از مهندسین پروژه نیز در این دیدار ضمن معرفی کلینیک، مدیران و کارکنان شرکت خالص سازان روی زنجان را همراهی کردند.
در بخش دیگری از این بازدید رئیس هیئت مدیره، مسئول کمیته عمران و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن گزارشی از عملکرد فعالیت‌های انجام شده در انجمن حمایت از بیماران ام اس ارائه کردند.
گفتنی است مدیر تحقیق و توسعه، مدیر مجتمع، مدیر امور اداری، مدیر تولید، مدیر نیروگاه، مدیر انبار و مسئول روابط عمومی شرکت خالص سازان روی زنجان از جمله افرادی بودند که در این بازدید حضور داشتند. 


۱۳۹۶/۰۳/۰۲، ۱۳:۲۷:۲۸       2094

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

فرم همراهی

سفارش قلک

تخلیه قلک

بنر همدردی